Mäh...

På lördag har jag tenta, igen. Känns som jag inte gjort något annat än att skriva tenta den här våren. Men men. Har ju tagit alla poäng so far men det är ju fortfarande inte kul, själva tentamomentet alltså. Hade önskat att tenta var imorgon, fredag. Eftersom tentan ligger på lördag har jag bara en ledig dag. Skulle behövt landa lite efter denna delkursen eftersom den är riktigt mastig. Men nej då, på måndag drar sista delkursen igång. Ska bli skönt den 30e maj när jag lämnar in hemtentan. Ska jobba och slappa fram till september sen. Är, som ni märker, rätt trött på min kurs. Men vilken student tappar inte gnistan när det är så sjukt härligt väder ute hela tiden.....

Lite updates kanske, det går bra med bra-killen. Känns väldigt bra också. =) Vill inte lämna ut hela mitt liv här som bekant hehe.

Nä nu ska jag fortsätta plugga och döda en helvetes geting som kommit in i lägenheten. Fan jag hatar djur, speciellt små ondskefulla saker. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback