Okej då...

Har fått tydliga order om att uppdatera min blogg.

Såhär är det Åsa, och alla andra som lyssnar, att ja jag har ett liv utanför bloggensvärld. Tro det eller ej. Det har jag haft hela tiden, bara det att min fritid och även bloggtid blivit reducerad i och med att jag skaffat ett jobb.
Livet är bra. Idag hade jag sista grejen med skolan så nu är det officiellt sommarlov även om jag kommer jobba röven av mig i sommar. Skönt är det i alla fall, att skolan är slut! Inga mer tentor eller uppgifter som ska göras. Skönt, skönt, skönt!
För att fira detta ska jag ut med the classmates och dricka öl, känner jag mig själv rätt kommer det bli flera stycken. Det är jag värd! 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jo, my god, var och träffade en mycket intressant kille igår. Mycket intressant måste jag säga. Träffade honom i helgen på den ökända Rockbaren. Återkommer med uppdateringar om det...lovar, även om det kanske tar en liten stund. Shame on me.

Nu ska jag göra mig iordning. Tjo tjipp tjena!

Dagens låt: Ghostfire -Tiger Army

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu är jag nöjd....för en stund....nu är det bara en månad kvar till semester...jippie!!! Åker förresten ner till de värmländska skogarna på midsommar...party i Björns stuga i Lennartsfors. Ska bli skoj att umgås med galenskap igen.
Vem är den här killen? Måst efölja med dit i sommar, verkar ju finnas mycket goa grabbar där...pöss

2007-05-30 @ 21:21:23
Postat av: Emlan

Hmpf, känner mig smått förnärmad över bristen på omnämnade! Men du kanske vill ha såna godbitar för dig själv? =) Nu ska jag skriva den där rapporten som ska redovisas imorgon... Bättre sent än aldrig! Höhöhö... Puss på dig my little furrburger!

2007-05-30 @ 22:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback