One day to go...

Japp, nu är det fredag och imorgon är det tenta.
Det är faktiskt rent skrämmande hur lite jag har pluggat inför den här tentan. Visserligen har vi haft en vecka mindre tid på oss för tentan, trots att det är 5 poäng. Grrr....
Redan när den här delkursen började för well, snart 5 veckor sedan bestämde jag mig för att nä nu jävlar ska jag inte stressplugga. Hur blev det? Tvärtom. Stressplugg är precis vad det handlar om. Varför lär man sig aldrig. Hur som helst är klockan tidigt och jag är redan uppe med nybryggt kaffe så det blir en låååång dag.

Vet inte alls vad som händer i helgen, förutom att halva dagen imorgon går till tentan. Evetuellt grillfest på lördag om det är fint väder. Hoppas även på att umgås med bra-killen. Tror iof att han skulle bort över helgen. Som sagt det löser sig.

Idag gäller alltså:
Plugga
Träna
Plugga
Plugga
Plugga
Plugga
Plugga

Och imorgon gäller:
Vakna för tidigt för att det ska vara okej en lördag
Åka spårvagn
Skriva tentan
Gå till systemet
Sova
Göra nåt sköj på kvällen

Nu vet ni var ni har mig. Instängd i lägenheten med böcker högt och lågt. Heja mig!

By the way, pratade med min chef om hur många som sökt jobbet på Liseberg. Det visade sig varit runt 600 st, så jag frågade hur många som kommit till intervju. Hon svarade att det varit runt 25 personer, så log hon mot mig och sa: Känn dig utvald!!
Man är rätt grym ändå....(gör segerdansen)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den här diskussionen har jag också tagit en miljard gånger, ja, varför man alltid lämnar allt till sista sekund. Precis så är det ju för min skull också för tillfället. Bah!!! Men du kommer att sätta tentan tjejen! Det vet jag!

O angående jobbet: grymt jobbat! Ha ha ha

Kram på dig! O Lycka till på tentan fast du inte behöver det.

Postat av: jaanet

åå roligt att jobba där.. :)

stressplugget känner ja igen :)

2007-05-04 @ 10:12:33
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Jessica

Hoppas tentan gick bra!!!!

2007-05-05 @ 12:54:37
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: Annarki

gött! grattis! hoppas tentan gick bra! =)

2007-05-07 @ 13:08:55
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback