Big news!

Den 27e december kommer min bästaste vän Hanna hit! Inte nog med det, den 28e anländer Mr Cabena från Irland! (Hannas Paul alltså).

De ska spendera nyårshelgen med mig och Mattias i Göteborg. Det kommer ju bli helt underbart. De stannar till den 2e januari. Jag hoppar och studsar varje gång jag tänker på att de ska komma hit. Får nypa mig i armen och verkligen inse att de kommer hit på riktigt. Det är inget dåligt skämt, både Hanna och Paul har beställt biljetter.
Mitt och Hannas umgänge har minskat drastiskt sen hon flyttade från Karlstad, där vi bodde i samma korridor i 1,5 år. På den tiden umgicks vi i princip hela tiden. Nu har vi inte setts sen i början av juni. Alldeles, alldeles för längesedan. Hur som helst kommer de att komma hit och det är helt underbart!!!
För minnenas skull slänger jag upp lite pics på oss. XOX


1. Hanna på Fancydressparty på Triogatan, -06
2. Hanna bakfull i min säng dagen efter ovanstående
3. Isafisa på den gamla tiden
4. Hanna fryser massor innan Foo Fighters spelning, -06
5. Folk drack öl inne på Hovet
6. Hanna på besök hos mig i våras, även Karin fick plats på bilden ;)
7. Pussas, har ju inte setts på länge
8. Onyktra?
9. Hanna och Emil någonstans i Karlstad med en ananas vid namn WIlson, -06
10. Hanna försöker strypa Paul? -07
11. Bakfull Paul i Humlegården, .07
12. Isafisa och Paul på någon pub på Söder, 07

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååååh, ni kommer att ha det så otroligt underbart!!!!!!! Längtar efter er båda så otroligt mycket!! Men snart är jag tillbaka i samma land som ni igen! Har fått jobb och lägenhet nu :)

Postat av: Emlan

Kollade igenom gamla bilder därav paniksaknaden efter er och nostalgin...och såklart förklaring till varför det inte är sprillans nytagna bilder upplagda... Du ser ju helt annorlunda ut nu, vi andra har genomgått lite blygsammare förvandlingar! Du rockar tjejen! =)

2007-11-12 @ 22:36:15
URL: http://pemlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback