Buhurr

Dags att ge sig ut. Ska gå till bussen och åka hem till älskling. Trevligt, visserligen. MEN! Det spöregnar! Regnet har piskat på fönstret sedan jag kom hem från föreläsningen i eftermiddags. Blir till att pälsa på mig varmt och dra upp jackan långt och ner med mössan över ögonen. Härliga tider nu, eller hur?!

Vi var och badade igår. De hade vuxenkväll på badhuset. Det vill säga, det fanns inte en unge så långt ögat nådde. Det är ju annars skräcken med badhus, alla äckliga barn. Nej, det var bara folk över kanske 20 år som plaskade runt. Tror sammanlagt vi låg och slappade i bubbelpoolerna i två timmar. Det fanns även en ångbastu, hur skönt som helst. Vi åkte vattenrutschkana (försök få en smålänning att säga det ordet flera gånger, sjukt roligt!!). Behövde hur som helst lite relaxtid. Ni anar inte hur skönt det var.
Lite omvändt ikväll, på med varma nya, superduper-braiga Fjäll Räven jackan (tack mamma, jag älskar den). Jag lovar att den där jackan kommer rädda mig i vinter. På med mössa och ut i regnet! Vad gör man inte för lite hångel och tid med sin älskling?!

Puss!

Kommentarer
Postat av: emlan

jo du har ju rätt faktiskt! Ida-Oskars barnvagn kanske behöver få plats nån gång när hon/han anländer i februari...=)

2007-11-08 @ 20:20:39
Postat av: jaanet

hehe jag å syrran simmar också på vuxenbad-dagar. Haha.. så man slipper riskera att få en sån där flytgrej i huvet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback