Det är mycket nu...

Ja så är det! Det är massor och mängder att göra, hela tiden. Föreläsningar fem dagar i veckan mellan kl 9-16 är ingen barnlek. Speciellt inte med pendlingen inräknad. Men det som inte dödar en stärker en, eller hur heter det? Hur som helst är det en riktigt intensiv kurs som håller på att ta knäcken på mig och mina buddys i klassen. Förstår inte riktigt hur jag ska hinna med att läsa alla högar med litteratur som ligger utspridda här och var på mina 39 kvm, samtidigt som verkligen hela dagarna går åt till skola och pendling. Men skam den som ger sig...I will fix this!

Nu till det positiva!
Det är fredag imorgon och CSN kommer och knackar på med påfyllning. Det ekar tomt på mitt konto. Ska shoppa lite imorgon. Sen hem och slappa och mysa med älskling när han kommer hem till mig.
På lördag är det utgång som gäller.
http://www.kontiki.nu/kalender/calendar.php?viewDate=2007-11-24
Det blir ös vill jag lova. Jag och heta Linda ska ut, det var längesedan sist!

Förra helgen var en riktigt skön helg. Fredagkvällen var lugn. På lördagen hade jag och älskling sovmorgon och lyx-frulle. Sedan drack vi rödvin och spelade Wiii med hans polare och gick vidare och discobowlade. Det var sjukt roligt. Längesedan jag skrattade sådär. Haha, alla som inte testat- ni måste!
På söndagen var vi ute med Token på en långpromenad. På kvällen var det Isabell+Mattias tid och vi gick på bio och såg The curse of the yellow flower. Sevärd film!

Igår var vi på 1-års kalas till Tuva. Det var en glad och snuttig flicka som fyllde år.
Slänger upp lite pics från senaste tiden...


1. Jag på väg någonstans
2. Ingen speciell bild, tyckte ljuset blev fränt bara
3. Första snön i Göteborg, den försvann ganska snabbt
4. Det går bra för mig att vara hundvakt åt Token
5. Han är ju så söt
6. Den finaste jag vet lagar lyx-frulle i mitt kök
7. Token gillar min säng
8. Lyx-frulle
9. Skogspromenad med mina älsklingar

Nu måste jag fortsätta plugga. Det är lite dumt med torsdagar, det är ingen bra TV-tittar dag... Åh, dessa i-lands problem.

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Emlan

hmpf, att du träffade mig som du inte sett sen augusti var visst inte värt att nämnas... Fnyser! hihihihihihihihi

Postat av: jaanet

awww ni e så söta tillammans.. alla 3 hihi

2007-11-23 @ 12:34:01
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Emma

hej!
jag satt ju och jobbade där när du va och bowlade på star:) men hade spel hela tiden så jag hann aldrig heja på dej.

2007-11-24 @ 15:58:18
URL: http://emmagrons.blogg.se
Postat av: Anna

Mmm pannkaksfrukost är inte illa :) Speciellt inte när det är någon annan som fixar!
Lycka till med pluggandet, med den inställningen kommer det gå som en dans!

2007-11-25 @ 22:56:38
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback