I'm alive

Ja nu är jag levande igen. Har legat däckad av magsjuka och feber sen i tisdags fram tills nu när jag börjar känna mig levande igen. Är det bara jag eller är det alltid så att sjukdom kommer när man som minst har tid för det?
Har precis börjat en ny 15 hp kurs som är superstressig, och vips, Isabell får magsjuka! Inte en liten lätt förkylning som kan hjälpas med te och alvedon utan en elak bacill som tömt min mage ut och in de senaste dagarna, dock inte längre. Efter det ligger man ju pall ett tag. Nu börjar det i alla fall kännas bra. Se, jag har till och med energi för att blogga.

Lägger upp lute bilder från i helgen, mest för min egen skull så jag vet att jag kan se annorlunda ut än vad jag gjort de senaste dagarna. Vit och blek som ett spöke, iklädd för stor t-shirt i gubbmodell och fulfula men ack så sköna pyjamasbyxor. JAG VILL BLI FRISK NU! Det är så tråkigt att vara sjuk, speciellt när jag har massor att göra och ta tag i! Istället luffar jag runt hemma i Gamlestan. It sucks assss (som min älskling skulle sagt).



Nya stjärnskottet till garderoben, klänningen köpt i Camden i London. Premiär för den i Sverige. Snygg?! Den syns inte i sin helhet men den har en tyllkjol som gör att klänningen står ut litegrann. Övade för övrigt länge på posen, hade tråkigt innan jag senare fick springa till vagnen. Dumma mig!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den ser sjuuukt snygg ut!!!!

Postat av: jaanet

Vit e snyggt ! Jag solade massa inför halloween nu och shit hur ja ser ut.. haha! På vinern ska man vara blek ;) ååå .. jaa klänningen ser också snygg ut ! :)

2007-11-03 @ 17:10:32
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback