Måndag igen

Läst igenom dagens dos av bloggar och kom på att det kanske är dags att uppdatera min egen lilla blogg.
Jag har blivit frisk från den elaka baciellen som intog min kropp för ett par dagar. Har varit ganska trött de senaste dagarna. Kanske inte så konstigt om kroppen är utmattad efter att ha kaskadspytt och haft feber. Ahyways, nu är jag frisk!

Jag brukar oftast inte ha helgerna planerade, tycker det är skönt att göra det som kommer mig för. Men denna helgen som gick skulle jag gjort en hel del grejer. Helt abrupt åkte min älskling med sina föräldrar till Karlstad i lördags, han har blivit morbror! Fick ställa in lite saker vi skulle gjort tillsammans. Blev lite deppig, kändes som ett projekt att hitta någon att umgås med. Det resulterade i att jag fick världens städryck! Oj. Jag blev chockad över mig själv. Jag dammade, putsade fönster, vädrade, dammsög, fejade och höll på. Jag var extreeeemt nöjd med mig själv för det blev så fint! Ska fota och lägga upp lite bilder på min lägenhet så ni får se hur fint det faktiskt kan vara.
Efter mitt städryck ringde jag Zarah och Mattias (inte min pojkvän!!) och de kom över till mig med en stor kasse full med godis, chips, folköl och dricka. Det blev en grymt skön kväll. Kändes som att det var längesen folk hade tid och bara hänga. Om inte annat var det skönt att ha en vit helg. Vet inte vad det är med mig, var längesen jag hade en gå-ut-gå-ut-helg. Kanske beror på att jag inte har så mkt cash och inte heller någon större lust. Kursen jag läser nu är väldigt krävande. My god, förstår inte hur jag ska hinna med allt, men det gör jag nog (?).
Igår hade pappa kalas så jag träffade hela släkten och fick god mat och tårta. Åkte hem och älskling kom hem till mig och vi myste ner oss i min soffa och drack te.
Det var min helg, har ni haft det bra?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja tack, som du läst var det helt okej om man räknar bort två dygns bakfylla ;) Men du skulle passat på och åkt med killen upp till Karlstad och tagit en svängom här :) Även om det låter som att det blev en mysig kväll för dig i alla fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback