Tråkåk

Det händer inte speciellt mycket spännande i mitt liv just nu. Eller mest syftar jag väl på denna veckan.
Det faktum att jag har tenta på fredag och ska gå på begravning samt har 129 kr kvar på kontot (ekl. nödhundringen).
Faktiskt känns det som att jag har koll på tentan. Har hela kvällen idag på mig och hela dagen imorgon för att strukturera upp det som känns lite otydligt. Jag tror att detta ska gå vägen. Är däremot osugen på att göra tenta, det är ju så påfrestande. Wish me luck!

Jag brukar inte köpa glansiga glamour magasin. Men nu så är jag prenumerant. Fick via mecenatkortet ett erbjudande om 3 nr av DV +mascara och ögonskugga från FACE för 49kr! Perfekt, behöver nytt smink och en tidning på köpet gjorde inte så mycket. Anyways, igår innan jag skulle somna läste jag en artikel om lyxcremer. Okej tänkte jag, onödigt reportage men visst. När jag började läsa insåg jag att det verkligen handlade om LYX-cremer. Jag är fortfarande chockad! En av cremerna kostade sisådär 5000 kr. What the fuck?! Man borde inte kunna få köpa en ansiktscreme för sådana fantasisummor. Har man såpass mycket pengar borde man lägga de på något bättre. Känns om inte annat lite surt att veta att folk lägger pengar på lyxcremer när jag förut i affären stod och dividerade om jag hade råd att lägga ner ett paket med riskakor eller inte i korgen.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Annarki

Japp, vi får hoppas att människor som har såpass mycket pengar är vänliga nog att lägga några av sina dyrbara droppar (läs: pengar) på viktiga saker som behövande barn eller cancerforskning. För övrigt är DV ändå helt okej i förhållande till andra liknande magasin =)

Postat av: jaanet

haha 5000 spänn.. jeesus.. fatta va mycket kläder och vin och maaaat det är ;)

2007-11-14 @ 22:17:38
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Emlan

Min humor är intakt men såna där läskiga monster skojar man inte om! Hahahaha! Nää, men ska sanningen fram så är jag lite trött på barndiskussionen, jag är inte redo sugen eller nånting men har börjat få frågor lite varstans ifrån om vi har börjat fundera kring det... Lite överkänslig kanske men fortfarande full av humor!!! STOR PUSS! PS eftersom du är bankrutt och jag har fått jobb så får vi helt enkelt fira med att jag bjuder dig på en stor fet jävla öl! =)

2007-11-15 @ 12:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback