Hemma igen...

Jaha, då var vi hemma från London igen. Kom hem igår på förmiddagen.
Resan har varit helt underbar. Inte en droppe regn på fyra dagar i England! Slå det liksom. Vi har kunnat traska runt i lätta kläder utan paraply. Vår bästa investering var att köpa 3-dagars kort med Underground. Det gjorde att vi kunde ta oss runt hela staden utan större problem. Vi tog Tuben och använde den till transportsträckor och traskade runt i de stadsdelar vi besökte. Undra hur många steg och kilometer vi traskat egentligen?!
Vi har hunnit med precis allt vi ville göra och lite till. Vi har även shoppat en del. Mattias lyckades hitta en del coola grejer som inte går att få tag på i Sverige och även jag hittade lite grejer. En keps, en klänning och lite småsaker till lägenheten, typ glasunderlägg som älskling överraskade mig med i Camden Town.
Camden Town var riktigt häftigt. Det blev mitt och Mattias favoritställe! Folk myllrade omkring på coola gator och i en grym Lock Market där man kunde köpa mat från alla världens hörn. Vi föll för det turkiska köket. Vi hittade även ner till Regent's Canal och fick en promenad som var alldeles speciell.
Vi har traskat runt och slagit oss ner och druckit öl när vi har varit sugna och bara haft det helt underbart tillsammans! Det är lite svårt att återge resan med ord för det har verkligen varit helt underbart. För att ni ska se hur bra vi haft det slänger jag upp lite bilder....


Kommentarer
Postat av: Emlan

Gottegris!

2007-10-11 @ 14:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback