London- here we come

Ikväll bär det av! Äntligen.

Skrev klart min hemtenta igår kväll, efter mycket pillande och redigerande blev jag till slut nöjd. Ska åka till Borås och lämna in den. Känns lite surt att man inte kan skicka in tentan via mail utan måste åka till Borås och lämna in den. Life is hard sometimes. Känns riktigt skönt i alla fall att den är klar.
När jag kommer tillbaka till Göteborg ska jag fixa lite grejer. Låna om Loonley Planet boken om London. Köpa en ny necessär, min gamla var grymt sunkig. Skulle kunna tro att det bott en punkare där i de senaste åren.
Anyways. Ska packa i eftermiddag, kanske vila en stund, låsa lägenheten och möta älskling. Hans pappa kör oss till fancy airport Säve!!!!
Vi kommer vara framme relativt sent ikväll så vi går nog ut och sänker några öl och sen tillbaka till hostellet och nannar.

Jag tror att jag kommer vara sjukt opepp på att åka tillbaka till Gbg efter London...men jag lovar att jag kommer hem igen. Ha en bra helg. Kommer med uppdateringar när jag är tillbaka!

Peace out....


Kommentarer
Postat av: Emlan

Ha en trevlig resa! Du kan väl slå en pling när du kommer hem igen och berätta hur det var!? Kramen

2007-10-05 @ 09:39:16
Postat av: Annarki

Hoppas du får en grym resa!!!

Postat av: Jessica

Åååh, ja e så nyfiken så jag spricker!! Hur e det i Londres????????

2007-10-08 @ 12:44:18
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: Emlan

Hur var London?

2007-10-10 @ 10:13:51
Postat av: jaanet

åå kul .. vill också!

2007-10-10 @ 17:29:54
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback