Omröstning

Tänkte ha en omröstning på min blogg. Ni som läser ska alltså välja ut de personer som ni tycker är mest attraktiva, heta, snygga, apsnygga, balla, smarta, fräna....ah ni fattar kanske. Det vore kul med en motivering till era val. Kom ihåg att ni måste välja både en kille och en tjej, för jämställdhetens skull....

Jag börjar med grabbarna.

Kandidat 1: MIKE NESS

Sångare i Social Distortion. Anledningen att jag valde honom syns nog tydligt. Råhet. Han gör sjukt bra musik.  Grymma gaddningar, kolla in svalan på halsen. Har ni inte lyssnat på Social Distortion, gör det!

Kandidat 2:  JOAKIM THÅSTRÖM

Sveriges enda riktigt äkta musiker. Galet snygg under Ebba tiden och nu passerat 50 strecket but is still going strong. Han imponerar med sin intigritet och sin musik.

Kandidat 3: JOHNNY DEPP

Bild från Cry Baby. Behövs det en närmare förklaring?

Kandidat 4: EDDIE NICHOLS

Söt sångare i bandet Royal Crown Revue. Kolla in bandets videos! Coola som tusan!

Kandidat 5: ROBERT DE NIRO


Back in the days var denna mannen riktigt het. Fantastisk skådis som varit med i många coola filmer. För att vara äldre är han snygg idag med.

Dags för damerna.

Kandidat 1: DEETA VON TEESE

Otroligt utseende. Behöver jag säga mer?

Kandidat 2: MARILYN MONROE

Detta ansikte är fantastiskt.

Kandidat 3: BETTIE PAGE

Frän brud som var rätt vågad för sin tid. Mycket snyggare skönhetsideal då än idag. Tycker jag i alla fall.

Kandidat 4: KITTY JUTBRING


Jag tycker att hon är hur cool som helst! Alla borde vara lite mer som Kitty, köra sin egen stil, även om den råkar innefatta rosa hår. Jag springer på Kitty lite då och då i stan, en vecka i februari sparng jag på henne på Gina Tricot två gånger på samma vecka. Dock hälsar jag inte, hon vet ju inte att jag lyssnar på relationsrådet. ;)

Kandidat 5: BRODY DALLE

Sångerska, gitarrist och låtskrivare i bandet The Distillers. Ball och snygg brud.

Rösta nu då, rösta rösta rösta!

(Det kanske är ganska uppenbart att jag valt personer i min egen smak)

Kommentarer
Postat av: linda

wtf, nu blev det helt svårt... jag skulle aldrig hjälpt till att hitta folks till listan för nu kan jag inte välja, hehe.
men såhär då:
cats: no.1
MIKE NESS. för att det inte finns någon coolare snubbe på denna jord. och så gör han ju givetvis jävligt bra musik och kör en cheva-54a! fast det smärtar dock lite då mr.DEPP faktiskt är vackrast i världen! men men, there can be only one.

kittens: no.1
jag kan inte välja. BETTIE för att hon är skitsnygg och för att hon har en intressant livshistoria. BRODY för att hon inte bara är asball utan faktiskt äckligt snygg också. ja och så marilyn så klart. hon e ju ändå vackrast av alla. men det räcker kanske inte ända fram ändå.
så dom, ligger på min topplista. deeta har sjukt snygga kläder och vällagd friss, men jag gillar inte hennes fejs, hon ser ut som draculas flickvän. och så har hon sexat med marilyn manson. vilket går tokbort.
jo ok... *trumvirvel* första priset går till the notorious BETTIE PAGE

2007-10-22 @ 20:12:33
Postat av: Isa

Jag följer omröstningen med spänning. Linda, du har satt nivån vad gäller kommentarer!

Postat av: Jessica

Åååh, hjälp! Jag e sååå slut efter en jobbig jobbdag men måste bara rösta. dock blir det inga kommentarer. Nu är det bara så att jag tycker dessa personer var hetast, haha.

Det manliga könet: Mike Ness (både het och sjukt bra musiker)

Det kvinnliga könet: Marilyn (såååå snygg!!!)

2007-10-22 @ 21:00:21
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: ninni

Depp - kolla in käkbenen, o choklad knappar till ögon. mums. jah!

Bettie Page - urläcker stil, grymt bra!

2007-10-22 @ 22:58:06
URL: http://www.tankearkivet.blogspot.com
Postat av: Emlan

Depp: Kan inte motivera, upptagen med att tokdregla...

Kitty: Rosa hår måste helt enkelt belönas! (egentligen tycker jag deeta är vackrast men har man legat med manson går det liksom inte att komma förbi den bilden som dyker upp...ryyys)

2007-10-23 @ 11:15:52
Postat av: Emlan

vad har du för planer för helgen? Jag o karlsloken går i åka-till-gbg-tankar...

2007-10-24 @ 12:45:43
Postat av: Isa

Jag får väl lägga min egen röst.
MIKE NESS. Lätt, egentligen behövs ingen bättre förklaring än den Linda gav. Håller med om att det gör ont att dissa Mr Depp, han är ju som sagt vackrast i världen. Sjukt svårt.
BETTIE PAGE. Det måste bli henne. Sjukt söt, snygg, sexig, rätt stil... Det är sant det där om Deeta, har man sexat med Manson har man, inte ok.

Eftersom jag knåpat ihop listan så tycker jag ju såklart grymt mkt om alla dessa personer. Svårt.

2007-10-25 @ 11:39:14
URL: http://wisegirl.blogg.se
Postat av: madde

fan vilken nice lista :D

2007-11-27 @ 16:33:07
URL: http://negerboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback