Önskelista

Det är väl inte bara jag som känner att man behöver massa grejer under hösten. Grejerna behövs inte enbart under hösten utan fram till typ april! Inte konstigt att grejerna man behöver nu kostar ganska mycket pengar. Vilket är mindre kul.

Jag behöver (verkligen!!):

Varm (!!) jacka
Varma skor (inte en till vinter med Converse och isiga tår)
Varm halsduk
Vantar

Detta kanske inte låter som speciellt mycket grejer. Men de kostar ju! Hur ska jag finanisiera min inköp? CSN beräknar inte en budget med vintergarderob. Inte heller är det kul att köpa vinterjacka. Jag är sjukt kräsen vad det gäller jackor. Jag gillar inte pälsiga grejer, inte dun, inte för kort....ah ni fattar. Jag får väl ta och lägga nästa helg på tråk-shopping som dessutom kommer länsa mitt konto, återigen.

Visst älskar vi alla i-lands problem??!!

Nu ska jag på föreläsning. Take care!

Kommentarer
Postat av: Emlan

Ska till Ullared imorgon (ryyys) ska inte köpa nått till dig?

2007-10-19 @ 09:51:26
Postat av: Cleve

nä csn planerar då inte för vintern. jag har dock kommit över en ny vinterjack av min kusin för 300 kr. årets modell av den kostar över 3000, så jag har allt gjort ett bra köp.

vadå fryser då bor ju i söder, vad hade du tänkt dig, hehe *fick jag ge igen lite från din kommentar häromdan* Jag önskar dig lycka till i din shopping. kram cleve

Postat av: Anna

Jag behöver med varma skor, och jag är redan pank, fattar inte riktigt om det är meningen att vi studenter ska frysa ihjäl eller hur de tänker... Grejen är kanske att de slipper betala ut studiebidrag till några färre om några stryker med varje vinter! Haha så är det nog, jag kom på det!

2007-10-19 @ 15:49:47
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback