Radiotjänst...återigen

Sådär! Då var det gjort. Ni som läst tidigare inlägg har koll på mina turer med Radiotjänst. Men nu jävlar är det fixat. Har dragit lite på att ringa igen, är sämst i världen när det gäller att ordna "viktiga" samtal. Tycker det är sjukt tråkigt! Men så idag tog jag tag i telefonen och slog sifrrorna till Radiotjänst. Jag har nämligen sålt min TV och bör därför inte längre betala någon avgift. Handläggaren var hur trevlig som helst och nu är det ordnat! Ingen med TV-licens för min del. Inte har jag några planer på att bli politiker heller så kvällspressen behöver jag inte oroa mig för. Så det så!

Nu ska jag fira detta med en Ipren mot min mensvärk och att sedan åka till gymmet och fylla på mitt kort och sedan på föreläsning. I'm soooo good.

Kommentarer
Postat av: Sonny

Ingen TV??? wow.. hur går de...
skulle jag aldrig klara så många filmer jag kollar på.

Men du läser ju filmvetenskap... har du inget intresse
för film då?

Postat av: Isa

Sonny: Jag har "sålt" min Tv som det så vackert heter...klart jag har kvar TV:n men jag har verkligen inte råd att betala licensen...

2007-10-16 @ 08:32:39
URL: http://wisegirl.blogg.se
Postat av: Emlan

Trodde du skulle ringa mig o berätta om London... Kanske skulle försöka få tummen ur röven själv en vacker dag och slå dina siffror på luren...?
PÖSS

2007-10-16 @ 19:52:37
Postat av: Isa

Det är jobbigt att ringa Pemlan! Du är ju aldrig online på msn heller...hehe du får bli lite mer datanördig!

2007-10-17 @ 09:45:18
URL: http://wisegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback