Sweet ass

Det skulle man kunna säga om denna helgen so far. Är av diverse anledningar trött och relativt orkeslös.Hittills har vi (älskling och jag) varit ute och druckit en öl, med betoning på en, igår. Sedan fick jag mensvärk och älskling var också trött så vi gick till BK och sen åkte vi hem och båda somnade som grisar. Efter att känt mig sliten igår vaknade jag upp idag och kände mig riktigt pigg! Så skönt. Sen hade jag och älskling vår (numera) obligatoriska lördags-softar-morgon. Extra mysigt var det idag när Token (hunden) var hemma och ville leka och ha massa uppmärksamhet.
Älskling sprang ett lopp idag, 8 km, som jag och min bror tittade på. Älskling blev bara lite knäckt när det visade sig att en gubbe som var född 1941 hade sprungit 40 sek snabbare än honom. Jag bara garvade.8 km på 36 minuter tycker jag är väldigt bra! Jag skötte mig även bra som väskhållare/funkionär åt älskling.
Nu ska vi fixa tacos och ikväll ska vi hem till några polare och spela Nintendo Weeeee (hehehe). Det kommer bli sjukt kul. Jag är laddad. Vi får väl se hur många brutna ben vi kommer hem med inatt. More to come.
Have a nice weekend folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback