All in...

Okej, jag fick jobbet! Kändes som en riktig höjare av självförtroendet efter alla turer fram och tillbaka med jobbet i somras.
Jag ska alltså värvar medlemmar till Greenpeace på gator och torg. Jag har fast timlön med 50 kr i bonus för varje värvning jag gör. Idag ska jag vara på utbildningsdag på vackra Hagabion och sedan är det tänkt att jag ska jobba 1-5 kvällar i veckan, fram till kl 21. Min teamledare, eller chef om man vill, verkade hur trevlig som helst. Jag tror på detta, verkligen, denna gången.

Jag och min Söt har även bokat resa till London. Vi åker första helgen i oktober, fredag-tisdag. Det ska bli helt underbart! Han och jag i en grymt häftig stad. Vi har redan börjat prata om vad vi vill göra, förutom att vara äckligt nykära på en filt, hånglandes i Hyde Park. Ser otroligt mycket fram emot det i alla fall. Han är helt underbar, min Han.

Någon som har bra tips på vad man kan hitta på i London, förutom att hångla i Hyde Park?!

Så just nu är det all in för Isabell:
NY UTBILDNING
NYTT JOBB
RESA PÅ GÅNG

Ibland förtjänar man medgång....

Kommentarer
Postat av: Annarki

Åh, grattis till allting!!!! :)

Postat av: Jessica

Grattis,grattisgrattisssss!!!!
Jag vet allt vad du kan göra i London!! SE FOTBOLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-09-05 @ 18:34:14
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: Emlan

Grattis tjejen! Kan du ordna ett jobb till mig med? Hehe...
Spontan tanke bara: Är det inte jävligt kallt att hångla på en filt i Oktober????

2007-09-05 @ 19:39:27
Postat av: ninni

grattis!!!

2007-09-06 @ 16:24:39
URL: http://www.tankearkivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback