Lite random bilder från helgen....

Jag vet att Linda kommer mörda mig för jag lovade att inte lägga upp mupp-biderna från igår. Men jag mååååste.
Om jag nu inte kommer att skriva i bloggen på ett tag kan det bero på att Linda haft ihjäl mig, ja det återstår väl att se. För övrigt mår jag bra. Tycker det är dags att min Söt kommer hem från Helsingborg snart (han kommer hem i eftermiddag). Rätt skönt att längta så mycket efter varandra, det är ju ännu en bekräftelse på hur på riktigt det är mellan oss.
Jag och Linda fick sommarkänslor igår. Vi satt på min stekheta balkong och delade på en pizza och knäckte ett gäng kalla folkisar. Så mycket sommarkänsla har jag inte haft på hela sommaren i princip. Wierd. Var ute och drack öl igår, inte det minsta bakis idag, jävligt skönt. Insåg att det är sådär kul på uteställen. Däremot var puben som vi började på riktigt nice. Det spelades Cash, Elvis, Swing och annat fräscht.
Anyways, har ni inte sett en snyggare bild på mig ever?!


Kommentarer
Postat av: Storebror

Men Harry! haru' ölat nu igen!?

2007-09-10 @ 11:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback