Min kärlek...

Han är den bästa. Det finns ingen bättre. Han gör mig totalt lycklig och glad. Egentligen går det inte att beskriva känslan.

Igår var vi ute, Han och jag och drack varsin mörk öl på Bishop's på Avenyn. Antar att folk runt omkring oss suckade över vårt beteende. Vi satt och tittade varandra i ögonen, pussades, skrattade, pillade på varandras händer och såg säkert sådär underbart nykära ut. Har inte upplevt den känslan på riktigt innan. Det är underbart. Det bästa är att det håller i sig. 
Han och pratade även om att det skulle vara kul att tillsammans åka till min storebror i Sydney och hälsa på. Ska försöka lägga undan hälften av min lön varje månad så kanske inom en inte alltför lång framtid att vi kan åka. 
Det är även mindre än en månad kvar tills vi åker till London.

Dagens låt är: In the Orchad - Tiger Army


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åååh, jag är superlycklig för din skull!!!!! Jippie!! Ikväll åker jag på kryssning till stockholm med tre andra galna brudar, weeehaa!!! Ska se hur det går då jag blev magsjuk sådär huxflux igår, mår tur är bättre idag!
Du. kan du lägga upp bilden på tatoon snart?? Dööör av nyfikenhet :)
Puss o kram sötnos!!

Postat av: Malin

Instämmer med föregående talare
!
Vad härligt för dig gumman.
kram

2007-09-11 @ 19:44:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3766

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback