Skönt

Idag har varit en skön dag. Var på bok- och biblioteksmässan på Svenska Mässan med en tjej i klassen idag, känns ju som att vi faktiskt befinner oss i branschen numera. Dessvärre var det väldigt dyrt. 180 kr att betala i entré och ingen studentrabatt. Är inte det väldigt konstigt? Det var trevligt i alla fall och vi tittade en stund på Jonas Hassen Khemiri som diskuterade internationell litteratur. Intressant människa, den där Jonas. Vi köpte även lite billiga pocketböcker från Adlibris monter.
Efter mässan gick jag en stund på stan, köpte inget direkt, kände mest för att fördriva tid och kolla på folk. Tog vagnen hem och jag blev så äcklad. Det var galet med folk på vagnen, efter kl 16 är det alltid det, och jag var inknödd mellan två riktigt, riktigt illaluktande och utseendemässigt riktigt ofräscha män. De hade väl inte duschat på kanske 2 år, minst. Visserligen tog ingen av dem på mig eller så men fan vad jag kände mig besudlad när jag kom av vagnen. Blä, blä, blä, blä, blä!!! Känner ni igen äckelkänslan?

På lördag ska jag och Linda till Kontiki. Rockabilly-kväll! Kommer ju bli hur bra som helst. Lääängtar. Lovar att komma med uppdateringar om det.

Förresten kollade jag igenom arkivet i min blogg. Jag slogs lite lätt av känslan att min blogg var roligare förut? Har jag tappat skrivglädjen? I reccon not. Det var i alla fall kul att läsa gamla inlägg.
Nej, nu ska jag se på TV och äta muffins som min älskling hade med sig över hit. Han är på pokerkväll och kommer hem och kryper ner hos mig sen. Helt underbart! Vi har snart varit tillsammans i 3 månader! Det ni. Jag är fortfarande helt överlycklig!



Bild 1: Ja, Isabell kan se väldigt kaxig ut om hon försöker
Bild 2: Hon kan även se väldigt oskyldig ut, även om hon i de flesta fall är skyldig
Bild 3: Min underbara Han, Älskling, Söt, Mattias....
Bild 4: Vi var i helgen ute på en promenad runt Gamle Stan och hittade bland annat en övergiven båt och en stoooor kula utanför SKF som jag försöker krama
Bild 5: Sixten, kompisars nya lilla bebis, 12 veckor och underbar

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är alltid lika kul att läsa din blogg, så var inte orolig över att det skulle ha varit bättre förr!! Bilden på dig o kulan är UNDERBAR!! Klockren!!

Postat av: Emlan

Klart vi ska umgås, jag slår vad om att du garvade åt dom skämten om inte annat bara för att jag är så störd som tycker dom är roliga! =)

2007-09-29 @ 17:44:03
Postat av: Anonym

sixten ser ut som en katt

2007-09-30 @ 00:30:00
Postat av: Isa

Sixten är en katt, men en kattbebis!

2007-09-30 @ 09:27:55
URL: http://wisegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback