Stuuurm

Japp idag är det mer eller mindre full storm ute. Mitt redan trassliga hår blev ännu trassligare, ser ut som ett skatbo som möter ett garnnystan. Ja, ni kan väl fundera ut hur det ser ut.

Igår var jag och Söt ute och åt mat och drack öl. Planen var att vi skulle gå och käka på Bishop arms på Järntorget men det var helt fullt med människor. Istället traskade vi in på Andra Långgatan men de ställen vi kollade in där var även de fulla. Till slut hamnade vi i underbara Linnéstan på ett mysigt ställe där vi satt på deras inglasade uteservering och tittade på regnet och lyssnade på den tilltagande stormen. Åt mat och drack öl. Det är aldrig fel med öl på en fredag. Vid närmare eftertanke drack jag öl i måndags med....aja, whatever.
Vi åkte hem och tittade på skräckfilm, 28 veckor senare en zombie-rulle. Orkade inte titta klart på hela filmen, blev sjukt trött. Det jag hann se var dock riktigt, riktigt bra och läskigt.

Ikväll ska jag på occassion (hur det nu stavas) med släkten. Min morbrors fru fyller 50-år. Från början var det meningen att jag skulle köra men det behöver jag inte göra. Kanske kan bli lite småfull med släkten, det händer inte direkt ofta.
Sist jag var på 50-års fest, när min morbror fyllde år, slutade med att alla vuxna sprang runt nakna och hoppade i och ur en stor uppvärmd badtunna! Det var en lätt chockartad upplevelse och min morbrors fru fällde den oförglömliga kommentaren "vuxna karlars snoppar är mycket finare än de yngres!" Well, vi får väl se hur det hela slutar.

Jag lägger upp en bild på min nya tattoo. Kommer nog aldrig berätta om den för mina föräldrar, de skulle nog ja jag vet inte vad. Ni vet väl alla hur föräldrar är. Hur som helst är jag sjukt nöjd och det är det viktigaste. Det är en väldigt fin gaddning.
Jag ska även anmäla Linda till någon fototävling med årets bild på mig och Mattias (Karins pojkvän, inte min, gaaaha varför har alla samma namn ;) ) Anyways, jag har aldrig varit snyggare på bild.


Kommentarer
Postat av: Emlan

Jag håller med din morbrors fru men jag tror att det beror på att dom oftast är större! Heheheehhe.... =P
Väldans nice tattoo! Linda är grymt duktig på att måla! =)

2007-09-15 @ 15:18:36
Postat av: Jessica

Sjuuuuuukt snygg!!!!!!!!!!!!!!ÅÅå, jag måste också ta en ny!!!!!!!

Postat av: jaanet

assnygg!

2007-09-16 @ 19:52:15
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Anna

Åh tatueringen är verkligen sjuuuukt läcker! Men det måste gjort ont, ajaj, på revbenen? För det är där den sitter va? :) Tack för kommentaren förresten :)

2007-09-28 @ 17:54:28
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback