Heligt...

Det finns vissa saker som är heliga. En av de mest heliga stundern är på onsdagar kl 21. Då sitter jag klistrad i soffan med te-koppen inslingrad i händerna. Den heliga timmen med Grey's Anatomy.

Men vad händer idag?! Hockey!!??? Vad i helvete....vilka tror Kanal 5 att de är? Jag behöver min timme på onsdagar med Grey's.  Hallå, jag behöver den verkligen.

Jag känner mig tom. Nej då, men jag tror att det är många med mig som vill pissa på den förbannade hockeyn och ha kvalitetstid med Grey's gänget. Någon mer än jag som saknar Addisson i serien?

Puss

Kommentarer
Postat av: Annarki

ja, men eller hur!!!! ar glad for att jag slipper den frustrationen i ar...

Postat av: Jessica

Blogga mer!!!

2008-04-22 @ 11:48:51
URL: http://jezzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback