Long time...

Såhär är det, jag har nog varit den sämsta bloggaren på länge. Det har sina skäl.

* Total renovering av lägenhet tar tid. Nu är det klart och jag börjar få tillbaka mitt sociala liv. Lovar att blogga bilder från superduper läckra lägenheten när jag kan.

* Min egna lilla laptop har kraschlandat och vill inte starta igen. Håller på med att bli mindre dator beroende men abstinensen är hög!! Min datanörd har lovat att fixa den igen när allt annat är fixat. Över lag är det mycket som fixats med och trixats med i mitt liv senaste tiden. Men det är kul. Hur kul som helst!

Jag åker till Karlstad med Mattias på lördag. Ska bli superkul! Har inte varit där sen jag flyttade därifrån i januari förra året. Vet ju att det är en hel del Karlstad bor som läser min blogg. Någon som vill ses??

Puss på er i solskenet!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaaaag vill ses för fan! Var ju meningen att jag också skulle vara i Karlstad nästa vecka, men det blidde aldrig så... faaan! Vilka dagar ska du vara där uppe?

Postat av: Isa

Jess: Jag är i k-town lördag till söndag. =) Är du där då med?

2008-04-23 @ 19:59:35
URL: http://wisegirl.blogg.se
Postat av: Jessica

Nä, jag var påväg dit, men pga ekonomiska problem så kan jag inte åka till sverige alls. fasen också!!

2008-04-23 @ 21:18:16
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha en skön helg i K-stad, själv åker jag till P i Helsingfors.

2008-04-24 @ 22:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback