Sköna maj!

Det är vår. På riktigt. Det är helt underbart. Om det fortsätter att vara lika varmt som nu lär det ju vara sommar snart. Weei.

Lägenheten är färdig. Allt är på plats. Nya soffan står hemma och är bara superfin och framförallt stor! Men det är ju bara gött.

Hade en mastodont tenta igår. Satt nästan hela tiden ut, 4 timmar. Efter tentan kände jag mig helt slut. Shit vilken urladdning det är att skriva tenta ibland. Det positiva är att tentan kändes bra. Jag tycker att jag borde klara ett godkänt. Annars blir Isabell ledsen.

Sitter på jobbet nu och ska jobba till kl 14, sen ska vi ut på stan och dricka öl och käka. Gäller att vara tidigt ute för att få en plats, för er som inte vet, Göteborg är kaotiskt under Valborg. Haha. Helt sinnerssjukt. Ungefär som Mardigras (hur det nu stavas...??) i New Orleans. Bara nästan...

Ska ta massa bilder på lägenheten och lägga upp.

Hoppas att ni får en skön Valborg. Sup lugnt! Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag var faktiskt toksugen på att dra till gbg över valborg! bara dra ner och hoppas på att någon var sugen på att möta upp, haha, nu ångrar jag att jag inte gjorde det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback