Aj aj...

Att sjukanmäla mig är inte min grej. Jag känner mig alltid misstänkt. De tänker säkert att jag stannar hemma trots att jag inte är sjuk. Antar att det är jag som är nojjig. Hur som helst, min hals är rätt fuckad. För typ två år sedan fick jag en rejäl halsinfektion som satte sig i mandlarna. Det ledde till sjukhus besök och massa medicin. Nu känns det som att det kommit tillbaka. Studsade upp kl 05:10 och in i duschen. Allt gick i ett och när jag skulle äta frukost gick det inte. Halsen var tjock. Kan inte dricka utan att det smärtar. När jag pratar låter jag helt grötig. Kul.
Älskling övertalade mig att stanna hemma. Bra idé. Mitt jobb är ju telefoni och det hade min hals inte pallat med. Så nu ligger jag här hemma i soffan. Har inte ätit någonting. Som sagt, min hals säger neeeej.
Men varför får jag alltid ångest över att jag stannar hemma, när jag faktiskt känner mig kass.

Anyways. Tänkte göra egna slingor idag. Får se hur det går. Min utväxt har blivit ganska ordentlig och jag har ingen lust att lägga över 1000 kr på slingor på salong igen, även om det blir bäst där. Vi får se hur det blir.

Igår sa en arbetskamrat till mig att jag är lik skådespelerskan i Camilla Läckbergs filmer. Jag var ju tvungen att kolla upp detta. Mattias tyckte att jag var lik, om sisådär 10 år. Det är ju alltid kul att vara lik någon som inte är speciellt ful. =) '

Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: Annarki

Nä, jag håller inte med. Ni är inte alls lika. Dessutom så är du hetare.

Postat av: Jessica

Jag håller med Anna!

2008-08-09 @ 15:23:19
URL: http://jezzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback