Back to real life...

På måndag om en vecka har jag omtenta. Blä. Hur gick det till? Det var ju evigheter tills jag skulle skriva den tentan och jag skulle ju ha hela sommaren på mig att förbereda mig för att lyckas ta denna lilla men ack så svåra tenta. Har det blivit så? Inte direkt. Dessutom har jag ytterliggare en omtenta på torsdag. Detta innebär alltså två Borås besök på en vecka.

Nightmare
.

Jag har i alla fall plockat fram böckerna och gamla anteckningar. Det blir alltså en vecka med heltidsarbete plus att jag ska försöka plugga röven av mig för de här tentorna. Eh ja, det som inte dödar stärker.

Ärligt talat längtar jag efter min nya kurs på GU. Jobbet jag har trivs jag med men det är alldeles för själadödande för att jag skulle palla med det på heltid på obestämd tid. Oh no.

Nu ska jag gräva ner mig i böckerna.

Förresten är jag frisk igen. Tack pencillin!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är verkligen sjukt vad fort tiden kan gå! Helt plötsligt har den där evigheten krympt till typ en sekund. Men en där tentan fixar du säkert! :)

Vad är det förresten du har jobbat med i sommar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback