Min nya burk!

Jag visste inte att man kunde blir kär i en sak. Det kan man tydligen. Jag är alldeles upp över öronen i min nya HP. Den är ju helt underbar.  Lycka på hög nivå!

Jag har även efter många om och men hittat mina jeans. Nu vill jag aldrig mer behöva köpa jeans. Jag kan ju inte hjälpa att alla jeans designas efter små jävla designers favoritmodellers storlekar. Har man en rumpa och höfter så ska man tydligen bara få gå klädd i tights. Tack för det. Eftersom det verkligen omöjligt att hitta ett par schyssta byxor köpte jag ett par baggy. Där får man plats med en rumpa, en röv, ett arlse, en häck, en fläbbröv, en bakdel.....well you name it!

Senaste tiden har min rygg och nacke kajkat ur! Ändring på det, kl 16 idag ska jag på massage. Smaka på det ordet, massage. Oh my. Jag har aldrig förut gått på massage. Efter det ska jag gå hem och ligga i soffan resten av kvällen och njuta av att min nacke och rygg mår mycket bättre.

Hur löser ni era byxproblem, eller är jag ensam om detta mysterium?

Puss på er alla fläbbrövar...

Kommentarer
Postat av: Annarki

Kopte ocksa ett par baggy for ett tag sedan. Sa puss pa dig med! ;P

Postat av: emlan

Lee jeansen som heter Marion är höga baktill min röv får plats i dom och du vet att min röv kräver lite utrymme...=)

2008-08-24 @ 11:17:48
Postat av: Isa

2008-08-24 @ 13:54:25
Postat av: Isabell

Emlan, din rumpa är ju finfin! =) Jag ska kolla in den modellen du. =)

2008-08-24 @ 13:59:37
URL: http://wisegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback