Mycket nu

Idag fyller min babe 30 år! Sicken gubbe han har blivit nu. Imorgon är det stor brakfest och jag har köpt världens sötaste prickiga klänning att ha på mig.

I veckan som gått har det bakats pajer i mängder, handlats och lagats mat. Det är beräknat att det kommer ca 35 pers imorgon. Och nej, vi ska inte ha festen i vår lilla 39,5 kvadratare. ;)

Idag är min sista dag på jobbet, skolan börjar på måndag. Får iof fortsätta på jobbet här på timmar men det ska bli skönt med en paus från det här stället. Anyways, vad hände egentligen med sommaren??! Det är ju för tusan september igen.

Lovar att uppdatera med bilder från festen, kommer nog vara utmattad som en sill på söndag och bakis!


Kommentarer
Postat av: Jen

Idag blir brakFest i Sundet, Mattias blir gubbe fniss

Ses senare i dag!

2008-08-30 @ 10:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback