Pics från helgen

Just nu håller jag på att steka pannkakor. Älskling är på väg hem från Karlstad. Han har hälsat på sin syster och hennes familj över helgen. Ska bli mysigt att han kommer hem igen.

I fredags fick jag min efterlängtade öl. Hittade ett schysst ställe som var lite lation-lounge aktigt. Världens mysigaste uteservering i Vasastan med.

Igår gick jag, mamma och Johanna Rosa steget. Ett "lopp" inne i stan till förmån för bröstcancerforskning. Det var en slinga att gå inne i stan på 8 km. Vi babblade hela vägen, blev lite svettiga och fick en goodiebag när vi kom i mål.

Nu väntar slapp kväll i soffan och frossa i pannkakor. Hur var er helg??



1. Jag och Johanna på Inferon (hallå, öl 25 spänn och Tapas tallrik 55!! hehe)
2. Jag i vår numera lila hall
3. Jag, Johanna och mamms på Heden innan vi gick Rosa Steget.
4. Världens godaste glass, blev ledsen när jag ätit upp den för den var så sjukt god.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tycker vi ser riktigt hurtiga ut, haha =)

Rosa e fint!

2008-08-17 @ 20:46:10
Postat av: Isa

Frågan är om vi inte ser mer glada än hurtiga ut? Kul var det i alla fall. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback