Rolig kommentar...

Jag tycker om simning. Det är en cool sport. Sitter och tittar på lite sändningar från OS. Tydligen är Therese Alshammar försenad till sin tävling. Fyra års förberedelse ligger tydligen bakom alltihopa. Vad säger då kommentatorerna som kamratligt kallar henne Tessan.

"Det kan vara badräkten som spruckit!!!???"

Jag höll på att garva ner mig, trodde det var ett skämt. Men, det visar sig att det är just det som hänt. Hallå. Hon missade sin final för att badräkten sprack. Ironiskt men jag tycker faktiskt lite synd om henne när hon nästan gråter i live TV. Snopet.

Förretsen, vad tusan kommer alla getingar från? Förstår inte varför dessa äckliga djur finns.

Puss

Kommentarer
Postat av: Cleve

den ena av dom kommentatorerna, Hans Chrunak, är min klasskompis, till lika c-uppsatskollegas pappa. Har du haft det bra i sommar? Kramkram

Postat av: Jessica

I Helsingfors har vi inte haft några getingar i år, för dom har tydligen alla dött ut i något virus här i trakten. Fatta vad skönt det har varit för mig som är världens största getingfobiker!!

2008-08-19 @ 03:18:22
URL: http://jezzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback