Suck

Sitter här med mina böcker inför tentan imorgon. Omtenta alltså. Jag hade ju hela sommaren på mig att plugga. Har jag gjort det? Nej. Alltså sitter jag här en dag innan tentan och är totalt omotiverad. Helt sanslöst. Jag kan liksom inte fokusera mig på att läsa och förstå. Det går bara inte.

Jag har nu några alternativ:

*Plugga så mycket jag bara kan och tvinga mig själv att läsa (vet iof inte hur mycket det kommer att ge).

*Plugga en stund till och åka in och skriva tentan och se hur det går

*Lägga ner allt som har med denna tenta och göra, inte åka och skriva den imorgon utan plugga hela dagen till den lite viktigare tentan som är på torsdag.

Gaaah! Jag blir galen. Jag vill inte.... Vi får väl se hur detta går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback