Tidig morgon...

Idag ringde David Bowie kl 05:11. Glatt studsade jag upp ur den varma sängen in i duschen. Vad upptäcker jag när jag väl vaknat till? Jo, det är världens höststorm på g ute. Why???? Det är ju fortfarande bara mitten av augusti. Jag vill inte nöja mig med att sommaren är över. Jag vill ha solig och varm augusti, som det ska vara. Mörka sammetsnätter som är varma. Inte höststormiga. Fy.

Hur som helst. Jag tycker om att börja tidigt på morgonen. Slutar redan kl 15:15 idag. Efter det tänkte jag försöka mig på att hitta ett par jeans eller byxor. Vi får väl se. Jag insåg nämligen imorse att det existerar ett par långabyxor i min garderob. Inte bra.

Ikväll ska jag och Johanna se Takida. Hoppas, hoppas att det inte stormar då. Då lär ju allt vad som heter ljud försvinna.

Förresten, igår var vi och klättrade. Det känns idag. Jag fick mitt första skubbsår och har anmält mig till kurs för att bli bra på klättring. Yes, då får vi bara hoppas att träningsvärken går över.

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Marie

God morgon :o) Takida är hur bra som helst! Ha så kul :o)

Postat av: Caroline

Godmorgon. Jo, man blir ganska seg av att bara sitta i telefon hela dagarna, inte fysiskt trött, bara trött... Jag sitter i en växel och kopplar samtal lite hit och dit, vad gör du själv?

2008-08-14 @ 08:17:01
URL: http://hcs.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha de är lite roligt... du slutar jobba när jag vaknar :P

ch jag håller med, det måse ju vara sommar i alla fall en månad till! Annars strejkar jag.

2008-08-14 @ 16:41:35
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack så mycket :o)

Antar att du är på Takida nu då!

2008-08-14 @ 20:36:21
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback