Vakna utav sig själv...

Det är lyxigt att vakna av sig själv. Inget argt alarm som skriker åt mig att gå upp. Jag vaknade av att älskling stod i köket och gjorde mackor. Vände mig om och somnade en stund till, sedan läste jag tidningen i sängen. Jag är alltså ledig idag. Helt underbart. Jag bryr mig inte ens om att det regnar. Visst, solsken hade ju inte gjort mig ledsen.

Igår jobbade jag en konstig tid. Började kl 14. Innan det gick jag och älskling på stan och shoppade saker till sovrummet. Alltså inredning. ;) Det blev väldigt snyggt, ska slänga upp en bild sen när vi bäddat sängen.

Nu ska jag fortsätta vara ledig, sedan åka in och shoppa lite. Efter det åker vi en sväng till älsklings föräldrar och ikväll ska vi gå ut och äta. Det är älsklings sista semesterdag idag.

Snart är det bara tre veckor kvar för mig att jobba. Slutar den 29e, sedan börjar skolan 1e september. Det var den sommaren det. Men den har varit grym!!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback