Ändrad uppfattning...

Jag måste erkänna. Lätta mitt hjärta. Vara ärlig. Numera tycker jag att Alex Schulman är bra. Faktiskt. Jag har tidigare inte tyckt om hans blogg eftersom den varit rå mot människor på ett sätt som jag tyckt ha varit osmakligt. Men nu. Helt plötsligt kom det över mig -den där snubben är ju frän. Visst är han en "stureplansprofil" och den typen av människor är inte riktigt min kopp te. Efter att han öppet och ärligt förklarade varför han lade ner sin blogg och efter ett tv-framträdande jag såg fick han över mig på sin sida. Sen är det ju ganska kul att han är så ful. Han faller ju inte platt in i mallen för hur en "stureplansprofil" ska se ut. Förlåt, elakt, men kul.
Nu ser jag fram emot:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=708808

Däremot har jag inte lyckats fastna för hans fru. Ajaj. Inte alls. Tycker inte att hon är speciellt begåvad vad det gäller att skriva och hennes blogg är egentligen ganska ointressant. Men vem vet, jag kanske börjar tycka om henne med. Det ska iof mycket till att hon vinner över mig på sin sida.

Nu ska jag färga håret. Förresten, tadaaaa -imorgon ska jag och Sötnos gå och se SWEENEY TODD. Hela jag pirrar för att se detta mästerverk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback