Bajs...

Det regnar. Regn, regn och regn. Är trött på att pendla. Är trött på att få ont i ryggen av att sitta i en buss för att sedan sitta i timmar på föreläsning. Jag är trött på att min lugg är för lång och jag är trött på att ha blöta sockar. Jag är trött på att vara trött. Jag är trött på att ha torr hy. Jag är trött på att ha tentaångest.

För att råda bot på allt detta har jag en handlingsplan!

Igår köpte jag ett nytt (dyrt) rouge från MAC och en sprillans fabulös mascara från samma märke. Sjukt nöjd. Sedan gick jag till The Body Shop så nu luktar jag kokos igen, bodu butter you know.
Imorgon skippar jag skolan och går och tränar och pluggar hemma så jag slipper den förbannade bussfärden. Dessutom fick jag en klipptid till imorgon så nu behöver jag inte ha hår i ögonen längre.

Ah, så nöjd!

Jag och sötnos håller fortfarande på med våra planer. Vågar inte riktigt avslöja än...

Puss på er i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback