Efter några veckors lugn...

Det har varit ovanligt lugnt och tyst i min trappuppgång de senaste veckorna. Jag hade en teori om att min granne antingen var i Thailand och köpte horor (alternativt småpojkar) eller hade avlidit. Jag var så glad. Njöt av att inte väckas av hans fruktansvärt irriterande samba/salsa musik. Ärligt talat njöt jag verkligen varje dag och hoppades att han en gång för alla förstått att han inte kan spela hur hög musik som helst. Sedan insåg jag att han kanske hade dött eller åkt till Thailand för att knulla. (Han är en äckel-gubbe) Mina vänner tyckte jag var hemsk som resonerade så. But hey, i'm a bad person! Hur som helst. Igår när jag trött och matt efter en lång dag gick in i trappuppgången ekar sambatakterna ner till första plan. Jag höll på att gå sönder. Orka ha en granne som spelar slemmig sambamusik. Fan ta den personen som en gång upptäckte samba/salsa musik.
Idag är jag hemma och styr upp mitt liv. Kollar upp sommarjobb, ringer studievägldeare, pluggar, städar -you name it. Allt detta görs till frustrerande sambatoner från grannen.

Han är alltså tillbaka för att terrorisera mig. Vad håller han på med? Detta är faktiskt ett riktigt störande element i min tillvaro. Det har ju visat sig att han inte lyssnar när man säger till heller.
Kunde han inte stannat där han var och fått HIV eller bara dött i en flygolycka? Varför är han tillbaka? Jag vill ha en ny trevlig granne. Pallar inte med ett idiotiskt gubbslem till granne som spelar sjukt dålig musik sjukt högt. Någon som känner till straffen för att anlita en lönnmördare?!



Kommentarer
Postat av: jaanet

hahahaha shit.. jag följer med spänning hur detta ska vidareutveckla sig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback