Livskvalitet

Det känns som att jag har ett nytt inneord - livskvalitet.

Slutade tidigt i skolan. Trängdes bland diverse odörer och människor på spårvagnen och fick äntligen dimpa ner i min soffa och dricka kaffe. Just nu ösregnar det med verklig betoning på ösregnar. Det blåser tydligen en massa med. Själv sitter jag i mysbralls med laptopen i knäet och kaffekoppen på bordet. Just nu njuter jag otroligt mycket. Jag behöver verkligen sådana här pauser inemellan allting. Underbart.
Det som känns mindre underbart är att jag ska vara på ett möte med jobbet kl 16. Pust. Vädret utanför min varma och trygga längenhet lockar inte. Inte det minsta.

Jag och min sötnos smider planer. Storslagna sådana dessutom. Lovar att komma med uppdateringar på den punkten. Innan ni hinner tänka tanken, nej jag är inte med barn.

Vad gör ni i helgen? Själv ska jag handla godis för mina sista 90 kr och slappa och tjäna pengar.


Kommentarer
Postat av: Annarki

jag hann tanka tanken! men ar det inte barn sa antar jag att det antingen ar villa (for vovve och osthyvel har ni val redan?) eller volvo? eller jorden runt kanske.. hm.

Postat av: Emlan

Jag var inte ens nära att tänka tanken! Jag sätter mina pengar på att ni ska ut på långresa...=)

2008-02-23 @ 13:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback