Pank is the shit

Grannens musik har tystnat. Hoppas jag i alla fall. Satte som sagt upp lappen vid entrén i trappuppgången och den skrikiga rosa färgen går ju inte att ta miste på. Sedan dess har jag faktiskt inte hört någon musik. Fast jag ropar inte hej än, han känns inte så pålitlig och han är ett gubbslem. Men tills musiken höjs igen njuter jag.

Idag är jag ledig och det kan jag säga är välbehövligt! Ärligt talat, att pendla till skolan tar enormt på krafterna. Min sötnos tog sovmorgon imorse och vi gick upp och drack te tillsammans men när han åkte till jobbet gick jag och la mig i sängen igen. -LIVSKVALITET!
Jag har ingenting inbokat idag, förutom träning. Är grymt glad över att jag kommit igång igen. Var på ett spinning pass igår som var helt galet. Då har jag tränat mycket spinning men det här passet tog priset. Det var ju inte alls dåligt eller så, snarare kände jag mig som Bridget Jones efter passet.

Är det någon mer än jag som är pank som en kyrkråtta för tillfället? Jag har 90 kr kvar på mitt konto. Oj vilken rolig helg detta kommer bli. Ska jobba på lördag så det är rätt skönt, att tjäna pengar när man är fattig. Ska hitta på skojiga saker med min sötnos istället. Vi är ungefär lika fattiga han och jag. Då är han ändå Ericsson anställd. Hehe, han ska ju till Boston 12mars så det är därför han är fattig.

Jag funderar på att baka. Har inga ägg hemma men typ allt annat man behöver för att baka. Ska se om jag hittar något bra recept. Förslag någon?!



Det har varit vår några dagar under februari! I just love it....

So long.

Kommentarer
Postat av: Anna

Chokladbollar behöver man inga ägg till! Fan, man behöver inte ens göra bollar, det är bara att joxa smet och äta upp :D
Hoppas att den här dagen varit lika härlig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback