2-dagars lugn

Ja man kan säga att jag nu har hela två dagar jullov. Även om julen är begraven för längesedan och samhället återgått till det normala utan läskiga tomtar och tacky dekorationer här och var.
Vi redovisade i alla fall rapporten igår. Nya kursen börjar på måndag och det blev sammanlagt en helg mellan gamla och nya terminen. Men va fasen, ledig kan man ju vara i ett annat liv. Typ. Tänk att bara vara ledig hela tiden. Boring shit.

Igår var jag och två tjejer från klassen ute och drack öl på den underbara gatan Andra långgtan, länge leve sunkhaken. Men hallå, bärs för 29 kr är väl det som räknas? Stället vi hamnade på, Sejdeln, är kanske inte det fräschaste och det finns en hel del original som är där varje dag. Det är bara att låtsas som att det regnar och inte prata med dem så har man löst det problemet. På väg mot krogen passerade vi en strippklubb och det kom en hel rad med tjejer som bar på massa packning som gick in där. Aha, personalen. Fräscht?! Nja sådär.
Vi hade en riktigt schysst kväll i alla fall.

Sötnosen var här idag och vi hittade på massa skojigt bus. Vi lagade american-brunch (onyttigt?- ja gott? ja) kollade på Tv, inspekterade mitt nya duschdraperi och var ute och gick på promenad i en timme. SMHI hade varnat allmänheten att vara inomhus, fuck that shit! Jag och Sötnosen gick en promenad i skogen. Det är ju coolt med storm.

Nu ska jag äta lite mat och sen ska jag spendera kvällen med mitt crew av må-bra-människor. Vi ska dricka vin, spela spel och skvallra. En riktigt må-bra kväll helt enkelt.

Gjorde ett test på fejjan (jävla skit sida) där man skulle se vilken karaktärt i Simpson man är. Mitt resultat: HOMER. Ska jag skratta eller gråta? Han har ju i alla fall ett gott hjärta. =)

image204

Vad gör ni för kul i helgen??

Kommentarer
Postat av: J

Jag hoppas det gick bra ikväll. Du får berättade hur det var! Tack för igår, lovley feel good friend.

2008-01-20 @ 22:05:48
Postat av: J

Du får berätta hur det var!!!!!

2008-01-20 @ 22:06:48
Postat av: Jessica

Ha ha "inspekterade mitt nya duschdrapperi" - ja då kan man väl säga att jag och Mr. Nipples också inspekterade mitt duschdrapperi!

Postat av: jaanet

ååå älska måbra-kvällar!! :):) och dricka öl-häng! :-) hahaha ja ska fan också testa vilken simpsons jag är! :)

2008-01-21 @ 15:15:02
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Annarki

Stormar det fortfarande i götet? Se upp för bomberna bara.. :p

2008-01-24 @ 01:30:40
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback