Clear things up

Vad härligt det är med läsare som bryr sig om mig och hur jag mår.
Måste medge att den senaste tiden varit väldigt jobbig samtidigt som jag haft roliga stunder däremellan. Jag vill inte heller gå in på några direkta detaljer om vad som hänt, men de flesta läsare kanske förstått att det handlat om mitt förhållande.
Till min stora glädje börjar det att ordna upp sig, ordentligt också. Det pirrar i magen igen, kyssarna smakar som de gjorde förut, han luktar lika gott som han alltid gör. Ja, ni förstår.
Vi har börjat om lite om man kan säga så, tagit ett steg tillbaka för att ge varandra utrymme. Det har aldrig varit slut mellan oss, bara en riktigt skakig period. Jag tror inte att det kommer ta slut heller. Vi kommer båda att behöva den här tiden. I söndags var vi på Hundmässan, seriöst jag skulle kunna ta med mig alla hundar därifrån hem. Ikväll ska vi gå på bio, American Gangster. Får se om den är något att ha, men vi båda gillar den här typen av filmer.

I övrigt är det massor i skolan, terminen är inte helt slut och det är rätt mycket. Gjorde en omtenta idag, kändes väl sådär. Får se. På fredag ska jag lämna in ett grupparbete vi pysslat med i ett par veckor nu.

Igår kom min far, bror och hans starka kompis och bytte ut mina vitvaror. Ut med 70-tals köket och in med 2000-talet. Snacka om skillnad! Vi ska renovera och fixa lite i köket på lördag, lovar att lägga upp bilder på hur det blir sen. Före och efter bild borde sitta på sin plats.

Jag har även klippt mig. Vad tycks? Pappa tyckte att jag ser ut som Ameli från Montmartre, Emelies pappa tyckte jag såg ut som en skolfröken och min pojkvän tycker att jag är snyggast i stan. Lyssnar nog på det senaste utlåtandet.



By the way Anna aka www.pinkcherryblossom.blogg.se -Jag kan inte läsa din blogg längre. Kommer inte in på sidan, abstinens! Hur fixar jag detta??

Tack återigen för alla fina kommentarer. =)

Kommentarer
Postat av: Emlan

Lyssna inte på pappa han är dum i huvudet, sa till mig att jag och Maria var ju lika tjocka nu... Tack för den! (Lillparveln är planderad att anlända 3/2)

Postat av: Anna

Åh sorry ^^ Jag drog öronen åt mig och blev lit eprivat, av olika orsaker.. Men skriv ett mail på facebook så mailar jag tillbaka lösenordet :)
Skönt att det ordnar upp sig för dig! Kärlekskyssar smakar bäst! :)

2008-01-09 @ 18:39:40
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: jaanet

skönt att de ordnar upp sig !! :) Ni är fina ihop!

2008-01-09 @ 19:26:11
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: J

skojig skit!
Du är för härlig.

2008-01-09 @ 19:56:16
Postat av: Jessica

Bra att det har löst sig till det bättre! såg bilderna på facebook från tiden då hanna o paul var o hälsade på dig och längtade lite sentimentalt tillbaka till våra tider på trio tie när man kunde gå in i köket klockan sju när simpsons kom och höra ditt och hannas garv bakom pelaren....

2008-01-09 @ 21:17:53
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: Johanna

Hey babe! Harligt att hora att d loser sig! Kramar

2008-01-10 @ 12:55:13
Postat av: Cleve

Hej! 2000-talet, snyggt! nya frissen, snyggt! Kämparglöd, snyggt! Hundmässa, vov?! hehe
Kramkram från Lule

2008-01-10 @ 22:40:05
URL: http://karlsrunesbarnbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback