Ge mig en hiss

Nej då, riktigt så illa är det inte. Däremot har jag och min vän Johanna köpt träningskort. Äntligen. Känns grymt bra att komma igång på riktigt. Vi började med ett pump-pass igår. Kan säga att det var ett bra tag sen jag styrketränade, sisådär 4 månader. Men! Det gick över förväntan bra. Jag trodde även att jag skulle vara invalid idag pga träningsvärk. Men inte! Inte så illa som jag trodde det skulle vara i alla fall. Det känns i kroppen helt klart men som sagt det kunde ha varit värre.

Jag har tenta på fredag. Jag är inte så pepp på att göra den faktiskt. Usch. Ska vara hemma och plugga idag och imorgon. Kommer några tjejer från klassen runt kl 12 och sen blir det plugg hela dagen lång.
Kära bror fyller år idag så jag ska dit och fika och efter det så ska jag hem till sötnosen. Han är det bästa som finns. Everyday.

Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att pluggandet går bra.

Förresten har jag massa blåmärken på hela kroppen. Kanske beror på att jag hjälpte en kompis att flytta i lördags och även att jag och LInda hade supa-slåss-skratta-åt-fjantiga-brudar-o-killar-på-dansgolvet-attityden. Skoj var det i alla fall.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Emlan

Bella sugen just nu... Mycket jobbigt men absitnens är bara ett psykiskt tillstånd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback