Idag fungerar det med bilderna

I förra inlägget skulle jag lägga upp bilder men det fungerade inte. Så därför kommer en bildkavalkad idag.

By the way, jag njuter av varenda sekund jag är ledig. Så skönt!



1. Jag trivs fortfarande i min frisyr
2. Precis
3. Forssén körde på storlek 48 på Bowlinskorna trots att han bara har 43 i vanliga fall hehe
4. Annelie och Kakan, på Star Bowling från förra helgen
5. Källbäck var alldeles för bra på Bowling, får se om han får följa med nästa gång... ;)
6. Jag och Jennie
7. Forssén gillar Guiness
8. Mirr nya kök. Kylskåp och ny bänkskiva
9. Det är ju så fint!!
10. Min nya spis och fläkt. Bort med det bruna 70-talet och in med det nya. Så nöjd. Ska fixa till den kala fläcken under fläkten.
11. Mitt urläckra duschdraperi jag hittade på REA! Visst blir man glad av det...

Förresten! Snart kommer Johanna hem. Hon har varit i Indien sen i augusti. Abstinensen efter henne är stor.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jävlar vilket snyggt duschdraperi!!! nu blev jag fett avis asså:)

Postat av: Anna

ååh jag vill med ha ett sånt duschdraperi! Tokläckert ju! Frisyren är med snygg som tusan :) Och köket!

2008-01-14 @ 23:24:27
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: Johanna

Ser grymt snyggt ut! Snart kan ja se det pa riktigt! Kram

2008-01-15 @ 14:22:14
Postat av: emmy

Hej!

Håller verkligen med, dusch-draperiet, URLÄCKERT!

Jag försöker hitta något liknande men med pinuppor, tänkte om du kanske hade någon aning om det går att hitta duschdraperi med pinuppor någonstans, jag har letat som en tok!



Vore super snällt om du har nån bra butik som du vet om som säljer lite sånt!?



tack tack...

2008-09-30 @ 10:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback