Ilska

Är det bara jag som kan växla humör på en millisekund?

Vissa saker gör mig bara så upprörd så att jag ibland inte vet vart jag ska ta vägen. När jag vet att nära och kära umgåa med personer som är dumma, rentav blåsta. Dessvärre är det inget jag kan göra åt saken mer än att störa mig på att nära och kära väljer att umgås med blåsta dumskallar. Det är bara att beklaga för deras egen del. Tänker inte gå in på detaljer men jag blir bara ledsen för deras skull. Inte bara ledsen förresten -förbannad!

Förresten är jag sugen på att gadda mig igen....det är ju som en drog!

Kommentarer
Postat av: J

Jag garanterar dig att det blir öööööl till helgen..!!

2008-01-24 @ 19:24:59
Postat av: Annarki

Jag är likadan, rätt störande.. men det verkar på något sätt som att du har belägg för din ilska... damn it

Postat av: Tatuerad Slyna

du är inte ensam! shit, jag är mästare på att skifta humör.

2008-01-31 @ 23:45:21
URL: http://emmagrons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback