Jag har en bulle i ugnen...

Nej det har jag inte. Jag har flera. Det pågår nämligen bullbak hemma hos Lundberg/Bergström. Det luktar sjukt gott. Jag har redan hunnit provsmaka en bulle. Herregud. Att någonting kan smaka så ljuvligt gott som nybakade kanelbullar...

Jag har de senaste dagarna gått på värkmedicin. Sådär kul. Det innebar att jag körde igår. Det var en lugn och mysig midsommar med älskling och de bästa må-bra-människorna. Vi grillade, åt god mat, drog dåliga (och bra) skämt, försökte supa Johannas pappa under bordet och lekte med hundar. Våran hund var helt galen i Johannas hund Pontus. Problemet var bara att Pontus inte var så intresserad av Token. Men till slut gav Pontus med sig och de lekte i alla fall i kanske 3 min.
Hur som helst var det hur skönt som helst att komma upp till Tjörn och få andas havsluft. Idag har jag värk igen så det betyder att jag är hemma och typ bakar, slappar och läser i min bok.
Om ni undrara vad som är fel på mig så är det magen det handlar om. Tänker inte gå in på detaljer men jag äter tabletter som ska hjälpa. Ingen höjdare att ha ont hela tiden dock.

Denna veckan ska vi på festival. På torsdag är det West Coast Riot här i Gbg. Bland annat spelar
* Tiger Army
* Flogging Molly
* No fun at all
* NOFX
* Millencolin
* Randy
....and so on

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan vad avis jag är på dig som kan gå på West Coast Riot! Jag vill också, men har inte råd!!



Nåja, kommer att se Tiger Army och Flogging Molly i sommar jag med, men vill ju se NOFX också!!!

Postat av: Anna

Ajaj stackars magen. Hoppas att det går över snabbt så du slipper krångel hela sommaren... om det nu blir nån mer sommar.

Åh jag är avundsjuk! Vill också gå på festival! Om jag inthade jobbat hade jag ng faktiskt åkt ner ;) Ha det sjukt roligt!

2008-06-25 @ 15:04:36
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Emlan

Hur var det i köpenhamn???

2008-06-30 @ 16:09:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback