Ångest...

Den tycks aldrig sina. På fredag har jag ytterliggare en tenta. Jahopp. Tack. Kursen började i tisdags, en dag efter tentan. Jahopp. Förstår jag någonting? Nej. Jahopp. Kul. Sliter mitt hår för att förstå. Men hur är det tänkt att vi ska kunna lösa 15 uppgifter på egen hand utan handledning när vi knappt vet vad ämnet handlar om. Jag blir galen.

En bra sak är att sötaste hunden är hemma hos mig. Han ligger i fåtöljen och sover. Min andra älskling är tvungen att jobba helg denna helgen med. Stackarn får aldrig någon ro. Ikväll har vi bokat bastun som finns i huset och det kommer folk så vi ska dricka öl och basta. Sämre kan man ju ha det.

Imorgon ska jag på släktkalas. Morfar fyller 80-någonting. Det kommer inte bli kul. Det vet jag redan på förhand. Men det är bara att bita ihop. Som mamma sa: Du har inget val, det är bara att komma med.
Får se det roliga, jag får träffa mamma, pappa och bror. Härda ut och andas.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback