Såhär är det

Nu ska jag avslöja en hemlighet. Håll i er: Jag och Mattias ska flytta ihop. Japp. Så är det. Från och med sista april kommer vi att vara officiellt sambo. Känns helt underbart. Inofficiellt har vi varit sambos i 1.5 månader nu. Det funkar så sjukt bra mellan oss och vi trivs verkligen med att bo ihop.
Mattias ska flytta in hos mig. Eller hos oss. Innan april är slut ska vi tapetsera och måla om hela längeheten. Köpa ny soffa, byta ut badrumsskåp, hallmöbler och lite annat smått och gått. Lägenheten kommer att bli vår. Varje gång jag tänker på att detta ska ske får jag nypa mig i armen. Jag är galet lycklig.

Är det bara jag som inte uppskattar att det kommer snö i slutet av mars? I just dont get it.


Vad tycks om min nya hårfärg? Ginger....hehe.


Kommentarer
Postat av: ninni

superskönt för er!!!

Postat av: Jessica

Ojojoj tjejen!! Är superlycklig för dig!! Graaaaattttiiiiisss!!!

2008-03-24 @ 19:59:09
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: jaanet

åå GRATTIS !!!!!!!!!!! :) fan va kul.. Lycka till!!

2008-03-25 @ 20:20:11
Postat av: Emlan

Härligt att det är offeciellt! Passa nu på att hångla in vartenda hörn av lyan, det är det vettigaste man kan göra nu när det är pissig jävla snö ute! (Nä, jag uppskattar inte heller snön...hehe)

2008-03-25 @ 22:27:47
Postat av: Jen

Ginger - Bella!
Du är fantastiskt vacker!

2008-03-27 @ 09:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback