What to do?

Imorgon är det tentadags, igen. Har jag pluggat ordentligt? Nej. Aj då. Men vet ni vad, jag orkar faktiskt inte direkt bry mig heller. Jag känner mig sjuk av trötthet och många tankar har sprungit runt i huvudet sen morfar gick bort i måndags.

Igår åkte min älskling till Boston och senare på eftermiddagen åkte mina föräldrar till Sydeny för att hälsa på my beloved brother. Är tomt här hemma. Men ingen tid att hänga läpp - på lördag morgon åker jag till Stockholm och träffar underbara Hanna. Sämre kan man ha det.
Just nu saknar jag min älskling. Soffan är mycket mysigare med honom i.

På spårvagen hem förut inträffade en ganska komisk men också tragisk händelse. Ett äkta white trash salgsmål. And guess what, de slogs om en tjej. Drama, drama! Det var iof ganska läskigt för de slogs nära där jag satt och blodet flödade. De lyckades väl slå sönder varandras näsben. Det som var mindre kul var att de slogs på den delen av vagen där barnvagnarna står. Idioter liksom. Okej att de vill slåss men blanda inte in andra i det. Varför kan inte folk bara vara snälla mot varandra? Ärligt talat.

Idag har jag faktiskt ingen tentaångest. Rätt skönt. Känner mig likgiltig inför tentan. Det värsta som kan hända är trots allt att jag får göra om den. Ibland är det viktigare att se till att man mår bra själv istället för att alltid fixa allt. Jag skämde bort mig med en grymt snygg necessär med pinuppor på idag. Det gjorde mig glad.

Vart reser ni denna helgen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback