23 år...

Jag fick ett sms där det stod att jag nu är ett år närmare pensionen. Haha, vilket skämt, jag som inte ens tagit någon examen än. Men men, det stämmer ju.
Jag fyllde alltså år igår, 23 år. Känner ingen större skillnad. Ingen ångest, ingen ledvärk eller gråa hår. Brösten har inte börjat hänga än heller. All check!

Hade en rätt intensiv dag på mitt nya sommarjobb med mycket utbildning. Fick en massa mysig telefonsamtal och sms av nära och kära. Tack alla, det värmer. :)
Älskling bjöd mig på middag i Linnéstaden. Helt underbart mysigt. Satt på en liten "trattoria" och drack några öl och åt pasta. Sedan traskade vi genom stan och åkte hem till vovven och myste i gigantiska soffan och såg på film. Behöver man mer än så? Nej, helt underbart och mysigt. I torsdags var må-bra-människorna här och fikade. Sista minuten fika med glass och choklad. Johanna, när ska jag lära mig att du inte tål laktos? Hahahaha. Jag vill ju inte att du ska behöva "röka dig ur sängen" bara för att du äter glass. ;)

Ikväll blir det fest. Älsklings polare fyller 30! Ska bli kul. Skönt att någon annan fyller år så man inte behöver ordna fest själv. Så nu ska jag snart hoppa in i duschen och bli lite fräsch.

Slänger upp lite pixs på bra-saker-bilder som varit sen sist....



1. Token ser galen ut...som vanligt.
2. Token och vårt hood. Vi bor i de gula husen.
3. Alkohol i solen
4. Aloha!
5. Linda o Kakan...
6. Älskling
7. Suddiga Linda o Kakan.

Kommentarer
Postat av: Annarki

grattis i efterskott!!!! :D

Postat av: Anonym

I'm coming to the big town tomorrow! Ska vi leka??? =) Grilla i Slottskogen lutar det åt...PÖSS

2008-05-29 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback