Avslut

Jag tror att jag är färdig med denna bloggen. Det känns som att den inte ger mig någonting längre. Det har varit kul men jag känner noll inspiration att skriva eller lägga upp bilder. Så vi kan glömma Wisegirl nu. Hej då!

Jag vill starta en ny blogg, med mer insipration, riktigt skrivande och inte bara taffliga inlägg om vad jag sysslat med under helgen. Jag vill ha en rolig och levande blogg. Vi får väl se vad jag hittar på....

Tack alla som läst Wisegirl. Det har hänt henne mycket sedan hon startade och det är dags att förändra.

Jag kommer lägga upp min nya bloggplats här när den finns, så håll utkik!

Vi ses snart!

Isabell


Kommentarer
Postat av: Annarki

ojojoj, ja man får väl hoppas på att man får adressen till den nya bloggen då...

Postat av: Jessica

Älskade vän!! Lova att hålla mig uppdaterad över vad som pågår i ditt liv!!! Kramar från Mumindalen!

2008-09-08 @ 21:58:19
URL: http://jezzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback